Podsumowanie testu 10x10 DM - Kamil S



Oto podsumowanie testu Kamila S, który testował trening 10x10 DM ! Zapraszam do lektury.




PODSUMOWANIE! 
Witam :)
Udało mi sie dobrnąć bez przeszkód do końca, jestem zadowolony z uzyskanych rezultatów, czasem byly trudniejsze dni, czasem lżejsze ale ciągle bylem zmotywowany i jakoś to szło do przodu :) 

Moje wymiary Przed/Po :
Obręcz barkowa : 118/120 +2 
Klatka : 101 /103 +2cm 
Ramię : 33cm/ 35cm +2cm 
Przedramię : 30,5 / 31 +0.5cm 
Talia : 79 / 80 +1cm 


Udo: 56cm/57cm +1cm 

Waga : 68/71 +3kg 

SIŁA TEŻ NA + 
w wl + 8kg 
rzysiad, mc nie moge sprawdzic bo nie mam wiecej cieżarów ;P 


Zdjęcia do porównania ;) 









SUPLE UŻYTE! : 

WPC sfd ekono smak czekolada
9/10 dobry smak, aczkolwiek troche mi mąką zalatywało ale za te pieniadze jest ok :)
Filmiki: 
Ogólny :)


I mowa :D


I NA KONIEC! 
serdeczne podziekowania dla Dudka za świetny plan i korygowanie blędów, Huberta za cenne rady, Trec/SFD Teamu za organizacje nagród, Jajka, Skibeksa za konkurencje ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Suplementacja w trakcie treningu?

Posiłki przed – i potreningowe nikogo nie dziwią, jednak niedawno pojawił się także nowy trend. Jest nim picie napoju izotonicznego w trakc...