Przejdź do głównej zawartości

Posty

Wyświetlanie postów z luty, 2016

Postanowienia noworoczne podsumowanie

Styczeń to zawsze czas noworocznych postanowień. Czego one dotyczą? Co sobie obiecujemy zaraz

po zabawie sylwestrowej? Dieta, rzucanie palenia, sport? Razem z firmami Monitori oraz
SEMSTORM przyjrzeliśmy się dokładniej naszym przyrzeczeniom.
O postanowieniach mówimy w większości w okolicach sylwestra, zazwyczaj dotyczą one sportu
(siłownia, fitness , bieganie) oraz diety, choć… tę planują stosować w większości Panie.

Poniżej przedstawiamy więcej  szczegółów.

Najwięcej wpisów w Internecie na temat postanowień noworocznych pojawiło się naturalnie 31
grudnia i 1 stycznia. W każdym z tych dwóch dni wygenerowano niemal 30 tysięcy wzmianek.
W grudniu fraza „postanowienia noworoczne” była wpisywana 150 razy częściej niż w listopadzie.
Czyżbyśmy odkładali postanowienia na ostatnią chwilę?


Trening kolarski dla pracujących

Jazda na rowerze to świetne remedium na brak ruchu, zadbanie o swoje zdrowie oraz "odstresowywacz ". Dodatkowo palimy sporo niechcianych kalorii. Godzinna jazda na średnim zakresie spala do 700 kcal.






Nie mniej jednak osoby pracujące mają trudności w znalezieniu chwili w ciągu dnia, aby poświęcić je na przejażdżkę .
Wyczerpująca praca niekiedy po więcej niż osiem godzin dziennie , obowiązki domowe , rodzina a jeszcze do tego wszystkie trening ? Można ?

Pogodzenie pracy z treningami kolarskimi wymaga odpowiedniej samo-dyscypliny i planowania.
Poniżej chciałbym przedstawić wam schemat, który umożliwi mam robić postępy, nie ukradnie wam "pół dnia" oraz pozwoli poczuć się dobrze, po każdej sesji.
W związku z tym ważne jest zastosowanie treningów jakościowych w ciągu tygodnia oraz dłuższych treningów w ciągu weekendu, nie zapominając przy tym wszystkim o regeneracji.




Rozkład tygodnia:


Poniedziałek: odpoczynekWtorek: jedno godzinna jazda w tym 3 wjazdy pod górkę po 3 minut…

PHAT Trening - nowość z USA

PHAT: Power Hypertrophy Adaptive Training TŁUMACZONE BY A_I (body-factory.pl)


Istnieją pewne podstawowe argumenty w kulturystyce, Mówię o tych które widzimy na okrągło. Ile białka powinienem jeść? Jakiego splitu używać? Jak często powinienem trenować? Jaki zakres powtórzeń jest najlepszy dla wzrostu mięśni? Jaka objętość treningowa najlepiej stymuluję wzrost? Większość ludzi uważa że wszystko dotyczące tych zagadnień jest albo czarne albo białe i nie dopuszcza do siebie myśli iż istnieje jednak pewna pośrednia szara strefa.




Weźmy dla przykładu zakres powtórzeń. Jak często słyszysz powinieneś ćwiczyć na zakresie od X do Y bo to jest najlepszy zakres do wzrostu mięśni. Jednak następnego dnia widzisz świetne zbudowanego kulturystę który ćwiczy na innych zakresach powtórzeń, więc komu tu w końcu wierzyć?
Niedawno powstało trochę negatywnych artykułów kulturystycznych dotyczących podnoszenia w niskim zakresie powtórzeń z większym ciężarem. Niektórzy badacze i kulturyści chcieliby byś uwie…