SS6 - Podsumowanie Bartka - tłuszcz w dół, mięśnie w górę!

PODSUMOWANIE


Pomimo przerwy kilku dniowej (pobyt w szpitalu), jestem zadowolony efektów jakie udało mi się osiągnąć podczas 7dmiu tygodni. Przez najbliższy tydzień dokończę SS6, po czym zacznę go na nowo ze zmienionymi ciężarami na lekko większe (6 tygodni). Lecz tym razem dodam Yohimbine HCL aby wyciąć się do końca, potem wiadomo masa hehe 

Chciałbym z tego miejsca jeszcze raz podziękować Sponsorom, Firmie TREC i SFD.PL,
Organizatorom i czujnym opiekunom DUDEK i HUBERT81 !!!

Dziękuję za możliwość uczestniczenia w teście Zrób formę z SFD vol.2

Oto zdjęcia przed testem : 






 Moje wymiary Przed/Po : 
Obręcz barkowa : 125 / 127 +2cm
Klatka : 105 / 106 +1cm
Ramię : L: 39,5 / 40 P: 39 / 39,5 +0,5cm
Przedramię : 33,5 / 35 +1,5cm
Talia : 84 / 76 -8cm
Pępek : 84 / 79 -5cm
Udo góra : L:62 / 61 P:63 / 61 -1/-2cm
Udo dół : 52 / 54 +2cm
Łydka : L:39 / 40 P:38,5 / 40 +1/+1,5cm
Waga : 87 / 80 -7kg


Filmik który ukazuje brutalną prawdę Przed/Po :









Zdjęcia Przed/Po :












Wyniki siłowe w podstawowych ćwiczeniach Przed/Po :
Martwy ciąg 110 / 140 +30kg
Przysiad 100 / 115 +15kg
Ława 95 / 110 +15kg


Użyte Suple :

Trec BCAA, po efektach gołym okiem widać, że działa jak należy. Dużym plusem jest możliwość rozpuszczenia np z carbo i popijania podczas treningu. Moja ocena 10/10
Trec CM3, tutaj miałem lekkie zawahania, ale jak już się rozkręciła to tutaj również gołym okiem widać efekty siłowe. Moja ocena 10/10 (biorę jeszcze pod uwagę fakt, iż była to redukcja!!!)
Venom, nie ma się co rozpisywać potliwość b.dobra (matrix 605mg)10/10
Hemo rage do dupy... smak na + ale nie kupuje się przecież oranżady za 100zł ... 1/10 za smak...
EAA activlab tutaj raczej też bez zastrzeżeń, jedynie to smak chemicznej pomarańczy zabijał 9/10
ZMA Trec rewelacja 1 kaps na noc ok, 2 wstawałem jak bym tydzień spał  10/10


No i wreszcie chciałbym podziękować mojej ukochanej Żonie, która dzielnie mnie pchała do przodu, wspierała w chwilach zawahania, pomagała w kuchni !!! Gdyby nie Ona, nie dał bym rady  Moja motywacja do treningów 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Suplementacja w trakcie treningu?

Posiłki przed – i potreningowe nikogo nie dziwią, jednak niedawno pojawił się także nowy trend. Jest nim picie napoju izotonicznego w trakc...