Łukasz Piłat na M-T


Rozpoczęliśmy współpracę z Łukaszem Piłatem! Mistrzem Polski Juniorów 2011. Zachęcamy do odwiedzania jego strony i zadawania mu pytań. Więcej informacji o Łukaszu poniżej !

Informacje:
Łukasz Piłat
Instruktor kulturystyki, trener, zawodnik
Wzrost: 184cm
Waga na scenie: 85,2 kg (limit wagowy: 88 kg)
Waga poza sezonem: 98-100 kg
Data urodzenia: 30.05.1990r
Strona: http://lukaszpilat.pl/




Osiągnięcia:
-Mistrzostwa Polski Juniorów i Weteranów 2011 - Zabrze
1 miejsce Kulturystyka Klasyczna Juniorów.
2 miejsce Kulturystyka OPEN Juniorów.



Przygotowania:
Staram się przygotowywać na jesień do Mistrzostw Polski 2012r. następnie jeśli się uda to Mistrzostwa Świata 2012r.
Jednak wszystko zależy od funduszy, ponieważ jak każdy mam z tym wielki problem. Rok temu wszystkie moje zarobki przeznaczyłem na start w zawodach.

Jeśli nie ten rok, to 2013 - mam przed sobą jeszcze 2 lata startów w Juniorach. Kategoria w jaką celuję to oczywiście klasyk, choć wszystko może się jeszcze zmienić

Trening:
Obecnie jestem podczas budowania masy mięsniowej.
Mój trening wygląda następująco:

-nogi (czworogłowe + dwugłowe) + łydki
-klatka + biceps + brzuch
-plecy + kaptury + dwugłowe ud
-barki + triceps + brzuch

Co do ćwiczeń to trenuje intuicyjnie, często zamieniam ćwiczenia, kolejność, chwyty, powtórzenia, łączenie partii itp.


Dieta:
Na dzień dzisiejszy prezentuje się to mniej więcej tak (+/-)

-200g płatków owsianych + 40g odżywki białkowej + 15ml oleju lnianego
(często zamiast odżywki białkowej i oleju dodaje jajka razem z żółtkami)
-110g ryżu + 180g piersi z kurczaka + warzywa + 15ml oleju lnianego
-110g ryżu + 180g piersi z kurczaka + warzywa
-110g ryżu + 180g piersi z kurczaka + warzywa + 5ml oleju lnianego
-110g ryżu + kilka jajek + warzywa
-odżywka białkowa przed snem

Suplementacja:

-aminokwasy bcaa - okołotreningowo
-glutamina - okołotreningowo
-izolat - po treningu siłowym
-waxy maize- po treningu siłowym
-wpc - do śniadania
-witaminy - minerały - po śniadaniu, na noc
-omega-3 do posiłków

4 komentarze:

  1. Dziwna dieta.... strasznie mało zróżnicowana a przez to monotonna. Tłuszcze tylko z oleju lnianego, węgle prawie sam ryż i trochę owsianki, chyba jednak lepiej zamiast jeść witaminy i minerały w tabsach różnicować dietę żeby braki nie występowały

    OdpowiedzUsuń
  2. Może monotonna, ale mi pasuje, przyrządzam na różne sposoby i co najważniejsze nie nudzi mi się.
    Ze względu na brak czasowy na przygotowywanie posiłków kilka jest takich samych. Z węgli jem głównie ryż bo najbardziej mi odpowiada.

    Tłuszcze nie tylko z oleju lnianego, zapomniałeś o jajkach?
    Stosuje często oliwę z oliwek, jajka (żółtka), o-3, orzechy jak fundusze pozwolą.

    O co chodzi z tymi wit-min? Bo nie rozumiem? Stosuje w tabletkach Vit-Min Scitec'a ;)

    Może jeszcze jakieś rady? Chętnie przeczytam ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutnie się nie czepiam :) podziwiam Twoją osobę, po prostu w porównaniu z dietami innych kulturystów wydaje się mało zróżnicowana co już mówiłem. Z witaminami chodzi mi o to, że ja generalnie stawiam na dużo warzyw i nie stosowanie witamin jako supli bo i tak mają słabą przyswajalność. Omega 3 prócz tego zawartego w lnianym i oczywiście jajkach dużo łykasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, mam wielu znajomych Kulturystów i niestety też narzekają na brak wolnego czasu (praca) i posiłki jakie są takie są.

    Oczywiście ta dieta nie jest ciągle taka sama, jeśli waga rośnie w górę, bądź spada dodaje / odejmuje kcal, zmieniam produkty - zależnie od okresu w jakim jestem.

    Co do warzyw to jem dużo, wyżej napisałem, są w każdym posiłku z ryżem :)

    O3 - ok. 4 kaps na jeden posiłek x 3, czyli 12 kaps omega-3 z tested nutrition.

    Ja jednak stawiam na warzywa i witaminy w postaci suplementu. Witaminki ze Scitec'a stosuję od ponad roku i chwalę.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Suplementacja w trakcie treningu?

Posiłki przed – i potreningowe nikogo nie dziwią, jednak niedawno pojawił się także nowy trend. Jest nim picie napoju izotonicznego w trakc...